Зосередження послуг соціального характеру максимум на районному рівні і не нижче - така система перейшла Україні від радянських часів. Тому мешканець села, який потребує цих послуг, був змушений їхати в район і звертатися до управління соцзахисту там. І хоча, як правило, усі спеціалісти розташовувалися під одним дахом, людина була змушена сама визначати, що їй потрібно - пільги, субсидії чи інші послуги. А далі, також виходячи лише зі своєї, інколи невеликої обізнаності, людина мала сама знайти той кабінет, де їй могли допомогти краще всього.
Сьогодні, коли по країні йде децентралізація, та люди об’єднуються в територіальні громади, держава намагається створити умови, щоб люди самі мали можливість впровадити для своєї громади саме ті послуги, яких вони потребують. А при цьому - суттєво покращити та контролювати їх якість та максимально наблизити до кожного мешканця. Інструменти для такого впровадження і намагалися надати представникам ОТГ Полтавщини фахівці Міністерства соціальної політики на семінарі-нараді «Формування інтегрованої системи соціальних послуг в умовах децентралізації: сучасна практика та перспективи».